Ai nevoie de ajutor la setarea sau modificarea magazinului tau online?
Nicio problema. Echipa noastra tehnica este pregatita sa-ti ofere suport specializat dedicat telefonic sau prin aplicatia de tichete, live chat sau email.
Fie ca nu reusesti setarea initiala a magazinului, sa configurezi listele de preturi sau alta configurare, noi suntem aici sa va oferim o rezolvare rapida pentru cerintele solicitate.
Cand ai nevoie de acest serviciu?
- in primele luni de la lansarea magazinului online pana te obisnuiesti cu platforma
- atunci cand doresti sa aduci modificari magazinului tau online dar nu ai timp sa studiezi manualele si tutorialele
- cand nu vrei sa-ti bati capul cu dileme tehnice
- cand ai inceput colaborarea cu o agentie de SEO sau/si PPC si acestea iti recomanda diverse modificari si configurari
- cand ai depasit numarul de incidente incluse in serviciul de Suport Tehnic gratuit aferente abonamentului ales
- cand iti doresti un timp de raspuns garantat contractual mai scurt decat in cazul serviciului de Suport Tehnic gratuit inclus in abonament
- cand ai ales noi module sau functionalitati si vrei sa te ajutam cu setarea lor (doar in cazul in care nu exista deja o taxa de setare a modulului respectiv)
- cand ai nevoie de servicii de design pentru crearea de bannere sau newslettere
Ce ofera acest serviciu:
- alocarea unei persoane sau echipe care sa execute diverse actiuni pentru tine (import de produse, aplicare reguli discount, configurare integrare cu Google Tools, modificari Meta Information, configurari de design)
- consultanta referitoare la serviciile si functionalitatile platformei ContentSpeed
- creatie de bannere sau newslettere in limita orelor alocate
- suport tehnic oferit (inclusiv telefonic) 2 ore/luna, maxim 6 incidente
- transparenta totala a orelor consumate - raport actualizat in sistemul de tichete
- perioada minima de valabilitate: 3 luni (plata lunara)
Ce nu implica acest serviciu:
- Solutionarea unor potentiale disfunctionalitati semnalate. Corectarea erorilor se efectueaza la nivelul intregii platforme si pentru toti clientii in acelasi timp. Erorile de platforma sunt tratate prin serviciul de Mentenanta si Garantie al platformei si este inclus gratuit in abonamente. Deci cele 4 ore din Pachetul de Consultata si Configurare nu vor fi consumate pentru solutionarea erorilor
- Daca un modul are deja o taxa de configurare sau setup special conceputa - aceasta nu poate fi efectuata in orele alocate acestui tip de abonament, ci trebuie achizitionata impreuna cu modulul. De exemplu: setup integrare Marketplace, SmartBill, Social login etc.
- Modificarea functionalitatilor standard ale platformei sau dezvoltarea de noi functionalitati. Cu alte cuvinte, acest abonament nu implica solicitarea de dezvoltari customizate la cererea clientului. Apreciem feedbackul si dorim mereu sa adaugam noi functionalitati insa acest tip de solicitari se poate realiza doar prin Serviciul de Dezvoltare la Comanda
* Costul orei de depasire pachet este de 30 eur/ora + TVA.
** In lipsa unui abonament activ de Servicii Consultanta si Configurare, costul solicitarilor este de 60.00 euro/ora, iar serviciile se vor presta in functie de disponibilitatea echipei