eCommerce Succes / Consultant de suport
Daca doresti sa faci parte dintr-o companie de comert electronic SaaS, lidera pe piata, iti putem oferi aceasta ocazie!
Consultantul de suport eCommerce pe care il cautam trebuie sa fie un profesionist cu o experienta anterioara in domeniul comertului electronic (manager de magazin online) care detine un set de competente combinate, care includ: abordarea centrata pe client, gestionarea proiectelor, abilitati de analiza a afacerilor si intelegerea profunda a vanzarilor online moderne.
Ce se asteapta de la candidatul ideal:
• Sa asculti cu adevarat nevoile clientilor nostri si sa gasesti cele mai bune solutii;
• Sa rezolvi problemele legate de produse sau servicii prin: clarificarea cererii clientului, diagnosticarea cauzei problemei, selectarea si explicarea celei mai bune solutii pentru rezolvarea solicitarii, urmarind asigurarea rezolutiei;
• Sa identifici, sa recomanzi si sa vinzi module si caracteristici noi sau sa actualizezi produse pentru cresterea ratei de conversie;
• Intelegerea profunda a canalelor moderne de vanzari online, a pietelor si a comertului electronic in general;
• Furnizarea de asistenta a clientilor (prin e-mail si telefon) cu privire la aspectele tehnice si non-tehnice: resetarea parolei, probleme de configurare, probleme de comert electronic, documentatia produselor, instruirea clientilor;
• Controlul si monitorizarea mesajelor si problemele clientilor;
• Documentarea problemelor pe care le abordezi zilnic in sistemul de tickete;
• Colaborarea cu echipa de suport pentru a implementa solutiile noastre si pentru a ne asigura ca timpul de rezolvare al problemelor clientilor sa fie cat mai rapid;
• Gestionarea portofoliului de conturi, promovarea serviciilor companiei, asigurarea pastrarii clientilor si pastrarea istoricului clientilor in sistemul CRM;
• Sa ajuti clientul cu toate informatiile necesare;
• Sa ai o experienta puternica anterioara privind vanzarea online.
Ce ar trebui sa faci:
• Sa fi dornic sa inveti informatii noi, comert electronic si alte cunostinte online;
• Sa dobandesti noi abilitati (abilitati de comunicare, abilitati tehnice etc.);
• Sa fi un membru de echipa care arata adaptabilitatea, flexibilitatea si perseverenta in gestionarea unei bune relatii de lucru cu clientii si colegii;
• Sa ajuti oamenii sa obtina succesul online oferind cele mai bune sfaturi;
• Experienta tehnica anterioara in domeniul serviciilor online pentru clienti este considerata un avantaj;
• Aptitudini puternice de comunicare scrisa si orala;
• Abilitatea de a comunica cu clientii intr-o maniera non-tehnica.
Ce ofera ContentSpeed:
* Salariul competitiv, bazat pe abilitatile si experienta solicitantului;
* Mediu de lucru foarte satisfacator si o atmosfera de lucru/relaxare adecvata;
* Posibilitatea de a lucra pentru cele mai bune magazine online din Romania;
* Programe interne de formare profesionala si cursuri oferite de formatori externi;
* Program flexibil de lucru;
* Asigurare medicala privata - Medicover;
* Ziua fructelor;
* Nopti de fotbal si bere;
* Programe de teambuilding la mare si munte.
Pentru a aplica la aceasta pozitie, te rugam sa ne trimiti CV-ul la cariere@contentspeed.ro cu raspunsurile tale pentru urmatoarele:
• Care sunt cele 3 aspecte / caracteristici principale pe care le privesti, atunci cand vizitezi un magazin online?
• Ofera 3 sfaturi unui nou manager / proprietar de magazin online
• Specifica 3 dintre cele mai grave greseli care pot ruina un magazin online