Net Promoter Score, sau mai pe scurt NPS este unul din cele mai folosite module post vanzare din eCommerce, fiind un instrument de management care poate fi utilizat pentru a masura gradul de satisfactie al clientilor tai printr-un sondaj online dupa primirea unei comenzi.
Pentru calcularea scorului NPS trebuie pusa o intrebare esentiala, spre exemplu: “Cat de multumit ai fost de serviciile/produsele noastre?”
Iar pentru obtinerea raspunsurilor si calcularea scorului NPS se uitilizeaza o scala de la 1 la 10. Un scor NPS pozitiv (adica unul care este mai mare decat zero) este in general considerat bun, un scor NPS de +5 este, in general, considerat excelent si orice peste +7 este exceptional.
Avantajele modului:
Cum functioneaza?
Este o aplicatie menita sa sporeasca interactiunea cu clientii post-vanzare, prin incurajarea de a raspunde la un sondaj de opinie pentru produsele achizitionate.
Clientul tau va primi un email care va contine un text prin care ii se solicita participarea la un sondaj NPS.
Toate produsele comandate vor fi incluse in email alaturi de un link + ancora catre formularul de NPS.
Datele utilizatorului vor fi completate automat, indiferent daca acesta este autentificat sau nu.
Acesta functionalitate nu ridica probleme din punct de vedere GDPR, incadrandu-se la categoria de module functionale.
Important:
Pentru a activa Net Promoter Score este nevoie de setarea configurarilor accesand Configurare modul NPS - Chestionar de Satisfactie a Clientilor.
Acum poti tine legatura cu clientii tai mult mai rapid si simplu cu ajutorul Aplicatiei de Sesizari. Pagina de sesizari se afla in contul clientului, iar acesta trebuie sa fie...
Aceasta functionalitate este disponibila incepand cu Abonamentul Platinum . Scopul acestui modul este de a avea posibilitatea de a gestiona retururile de la clienti. Returul...
Net Promoter Score , sau mai pe scurt NPS este unul din cele mai folosite module post vanzare din eCommerce , fiind un instrument de management care poate fi utilizat pentru a masura gradul de...
Spune-le cum vrei "recenzii", "reviews" sau "testimoniale" - important e ca produsele din magazinul tau online sa aiba cat mai multe. Avantajele principale: Cresterea...
Cookie-urile, precum si datele cu caracter personal, sunt importante pentru ca site-ul sa poata functiona in conditii optime. Pentru a va oferi o experienta cat mai buna, foloseste cookies ca sa tina minte faptul ca v-ati inregistrat pe site, sa colecteze statistici anonime, sa va poata oferi functii avansate, precum si sa va livreze continut personalizat de marketing.