*Produs disponibil doar pentru abonamentele Platinum si Diamond
Pret fara TVA
SmartBill este o aplicatie online de facturare, destul de populara si usor de folosit. Acest modul faciliteaza comunicarea bidirectionala a magazinului online cu platforma de facturare SmartBill.
In magazinul online o sa existe un buton in zona de comenzi, care va fi vizibil in momentul in care o comanda este trecuta de catre operatorul magazinul in statusul “Confirmata”. Accesand acest buton, magazinul online va trimite toate datele catre functia de facturare din Smartbill. Acesta va emite automat factura si va notifica site-ul cu numarul si seria documentului generat. Aceste informatii vor fi salvate in site.
In functie de metoda folosita pentru a decrementa stocul din Smartbill, pe factura poate aparea denumirea produsului din magazinul online sau cea din aplicatia Smartbill astfel:
● In cazul in care se foloseste "titlul produsului" pentru update-ul de stoc, denumirea produsului pe factura va fi cea din aplicatia Smartbill
● In cazul in care se foloseste "codul produsului" pentru update-ul de stoc:
- tranzactia va fi afisata sub denumirea din magazinului online.
- in raport Miscari Stocuri va aprea produsul cu denumirea din magazinul Dvs.
- In Nomenclatorul de produse, ii va ramane denumirea care a fost setata initial
Pentru comenzile facturate se vor activa doua butoane noi:“Vezi factura” si “Anuleaza factura”. Pe baza seriei si numarului de factura se vor interoga functiile Smartbill create special in acest scop, astfel cand se anuleaza o factura in site aceasta se anuleaza automat si in Smartbill.
Magazinul online va prelua stocurile din platforma Smartbill prin API din gestiunea setata in setarile modulului. Mai exact modulul din magazinul online verifica toate produsele primite dupa cod si modifica informatia de stoc numeric din magazinul online cu cea primita din platforma SmartBill.
In cazul in care produsul nu exista in magazinul online, acesta se introduce ascuns, intr-o categorie ascunsa, stabilita din setarile magazinului. Aceste produse raman ascunse pana cand administratorul magazinului online le publica manual, in general dupa ce acestea sunt documentate corespunzator. Stocul acestor produse se va updata chiar daca acestea nu sunt inca publicate.
Un astfel de update va dura probabil cateva minute, depinde mult de timpul de raspuns al API-ului Smartbill si de numarul de produse. Initial se poate seta cateva update-uri pe zi (3-4 in mod normal). Apoi, in functie de timpul si resursele necesare pentru a rula se poate seta mai des sau mai rar.
Preturile produselor se vor seta manual in magazinul online, acestea neputand fi preluate din platforma Smartbill.
Tutorial video
ERP | SmartBill |
*Produs disponibil doar pentru abonamentele Platinum si Diamond *Disponibil doar impreuna cu Modul Integrare SmartBill : Stocuri
Setup-urile implica setarea ambelor module "Comenzi Facturi" + "Gestiune Stocuri": - Setup initial al feed-urilor de produse - Suport tehnic pentru configurarea contului - Ghid de...
*Produs disponibil doar pentru abonamentele Platinum si Diamond
SAGA este un program de contabilitate si gestiune de stocuri foarte popular printre detinatorii de magazine online mici si medii, intrucat este un soft foarte accesibil. Exportul SAGA...
Datorita faptului ca suntem intr-o continua cautare de noi module si functionalitati prin care dorim sa simplificam si sa optimizam munca clientilor nostri, iti propunem integrarea cu aplicatia...
Sedona integreaza software-ul POS Sedona Retail cu platforma e-commerce ContentSpeed pentru a crea o solutie completa de vanzare online si offline care asigura centralizarea datelor. Totodata...
Sedona Retail este un program de gestiune specializat pentru magazine ce are in componenta sa functionalitati multiple ce va permit o gestiune eficienta si o maximizare a...
***Pentru configurarea integrarii cu modulul Integrare ERP Sedona: Stocuri un specialist ContentSpeed va fi alocat pentru maxim 2 ore. Solicitarile specifice care pot majora timpul de lucru se vor...
CDMS este un program software de contabilitate si gestiune. Integrarea cu CDMS presupune comunicarea intre software-ul de gestiune si platforma de ecommerce la nivelul catalogului de produse si...
Cookie-urile, precum si datele cu caracter personal, sunt importante pentru ca site-ul sa poata functiona in conditii optime. Pentru a va oferi o experienta cat mai buna, foloseste cookies ca sa tina minte faptul ca v-ati inregistrat pe site, sa colecteze statistici anonime, sa va poata oferi functii avansate, precum si sa va livreze continut personalizat de marketing.